Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

vrijdag 23 augustus 2013

Tip: Fake Real Techniques Kwast

In beautyland zijn inmiddels de Real Techniques kwasten heel erg bekend! Ik vind het niet echt nodig om zoveel geld uit te geven aan kwasten, want er zijn zat andere kwasten die ook erg goed werken! Bijvoorbeeld mijn Zoeva bufferkwast! Maar omdat iedereen altijd zei: 'Ze zijn zo erg zacht!' wilde ik ze natuurlijk altijd heel erg graag uitproberen. Laatst las ik op teskuh.nl dit alternatief! Je kunt op E-Bay deze kwast bestellen bij deze gebruiker! Deze verkoper verkoopt 5 verschillende gezichtskwasten van bufferkwasten tot blushkwasten voor maar 2,70! Dit is een koopje natuurlijk en nog veel goedkoper dan mijn Zoeva bufferkwast! Benieuwd wat ik van deze Fake Real Technique Kwast vind?
Deze kwast is nummer 1052. Het is niet echt een bufferkwast maar ook niet echt een blushkwast. De haartjes staan heel dicht op elkaar en zijn echt super zacht. Omdat de haartjes zo dicht op elkaar staan, is de kwast heel stevig en brengt hij heel dekkend aan. Ook is de kwast perfect van grootte! De onderkant is ook vlak, dus de kwast kan staan. Ideaal voor op je bureau!



Omdat het niet echt een kwast is die specifiek ergens voor werkt, werkt die juist voor alles! Ik heb hem getest voor mijn Bare Minerals Foundation en voor de bronzer Warmth! Hij is misschien wat klein voor de foundation maar het werkt toch wel heel erg goed! Eerder vertelde ik over de vergrote poriën die ik kreeg als ik de Bare Minerals Foundation aanbracht en dat ik dat heb verholpen door dit masker, maar met deze kwast heb ik helemaal nergens last van! Deze kwast brengt alles veel egaler aan dan mijn Elf kwast. Daarom dacht ik misschien ligt het wel aan mijn Elf kwast. En ja hoor ook mijn Zoeva bufferkwast brengt ook alles een stuk egaler aan! Nu gebruik ik deze dus voor mijn foundation! Maar waar gebruik ik de Real Techniques Kwast voor? Voor de bronzer! Deze is echt perfect om te shapen en je bronzer aan te brengen! Hij is precies groot genoeg om net onder je jukbeenderen te shapen en omdat hij zo zacht is blendt hij alles super fijn uit! Geen strepen op je gezicht dus. Ook kun je deze kwast nog gebruiken om je blush aan te brengen! Je moet hier wel mee uitkijken omdat de haartjes zo dicht op elkaar staan dat je niet te veel blush aanbrengt en dus een clown effect creëert. 

Kortom ik ben super blij met deze goedkope aankoop via Ebay! Dankzij deze kwast ben ik er ook nog eens achter gekomen hoe ik mijn foundation en bronzer nog mooier aankan brengen. Ik kan eerlijk gezegd niet zeggen of deze kwast zo fijn werkt als de echte Real Techniques Kwasten maar ik vind hem echt een topper. Ik heb nog nooit zo'n zachte kwast meegemaakt! Voor de mensen die niet zoveel ervaring hebben met Ebay is het handig om te weten dat je moet betalen via PayPal. Hiervoor moet je je creditcardnummer hebben ingevoerd en een account aan hebben gemaakt. Vanaf dan gaat alles super makkelijk, misschien wel te makkelijk. Daarom bestel ik altijd zovaak dingen via E-bay, haha. (Verslaafd)

Hebben jullie al een Real Techniques Kwast? En bestellen jullie vaak via E-bay?

Liefs Melisse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten