Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

donderdag 22 augustus 2013

OOTD: Party Outfits

Hallo allemaal, vandaag weer een korte Outfit of the Day! Dit is een outfit die wij afgelopen zondag droegen tijdens het uitgaan. Ben je benieuwd in welke kleren wij hebben gefeest? Kijk dan verder!
Melisse's outfit:

Ik vind het altijd moeilijk om voor het uitgaan iets leuks te verzinnen om aan te doen! Ik vind namelijk kort mouwen shirts en topjes altijd een stuk minder leuk zonder een blazer of vestje! Ik heb eigenlijk ook niet heel veel bijzondere shirts omdat ik er vaak een blazer overheen draag die een outfit leuk maakt! Daarom heb ik nu gekozen voor een statement ketting die de outfit toch nog wat leuker maakt! Ook vond ik het leuk om mijn nieuwe Primark broek aan te doen!


Waar komt alles vandaan?
Blousje - Primark
Broek - Primark
Ketting - Primark 
Schoenen - éen of andere goedkope webshop

Marlijns outfit:


Meestal kies ik bij het uitgaan voor een comfortabele outift, vaak een broek en een t-shirt. Zo ook deze keer. Ik droeg mijn nieuwe Monki broek en daar koos ik een oversized t-shirt bij die ik in mijn broek droeg zodat hij er nonchalant overheen viel. Ik doeg een grote ring die de outfit toch iets specialer maakt en mijn platte, zwarte schoenen die ik altijd draag met uitgaan.

Waar komt alles vandaan?
Spijkerbroek - Monki
T-shirt - Only (of Vero Moda, ik weet het niet zeker)
Ring - Pieces
Schoenen - Primark

Wat vinden jullie van onze party outfits?
  
Liefs,
Melisse & Marlijn

4 opmerkingen: