Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

donderdag 8 augustus 2013

OOTD: Dots & Denim

Vandaag heb ik weer een outfit post voor jullie!



 
 

Ik droeg hier mijn één van mijn favoriete spijkerbroeken, mijn boyfriend jeans. Ik heb hem nu ongeveer een jaar en eerst dacht ik dat het moeilijk was om hem te combineren maar je kan er juist heel veel kanten mee op. Hier draag ik hem heel casual met brogues en een losvallend blousje maar je kan hem ook leuk met hakken dragen en een blazer voor een chiquere look.

Waar komt alles vandaan?
Boyfriend jeans- H&M
Blousje- Monki
Brogues- H&M
Ketting- Primark
Horloge - Primark
Ringen- Primark/Topshop/H&M/ China


Wat vinden jullie van deze outfit? Heb je zelf ook een boyfriend jeans?

Liefs,
Marlijn









Geen opmerkingen:

Een reactie posten