Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

donderdag 15 augustus 2013

Shoplog Augustus Random Stuff (met oa Pieces en Action)

Wij hebben weer wat spulletjes gekocht deze weken en die willen we graag aan jullie laten zien! Het zijn niet hele bijzondere producten dus vandaar geen filmpje, maar gewoon foto's!


Melisse's aankopen:


Ik wilde altijd al een leren broek, maar ik was nog nooit echt een mooie tegengekomen! Vorige week liep ik samen met mama rond in Oldenzaal en toen kwam ik bij de Pieces deze taillebroek tegen! Ik vind het printje dat erop zit echt heel erg vet en besloot hem mee te nemen voor 39,95!


Deze ring kwam ik ook tegen in Oldenzaal op de markt. Wij hebben een vriend die heel erg van goocheltrucs houdt en daarom kocht ik deze ring. Uiteindelijk heb ik hem ook weer doorverkocht, dus deze ring heb ik al niet meer!


 Ik was ook al heel lang opzoek naar een gouden horloge. Ik zag altijd wel heel veel gouden horloges maar dan met zilveren steentjes en dat wil ik niet! Toen zag ik deze bij de Lucardi en er was 20 euro korting. Helemaal fijn dus, uiteindelijk moest ik er nog 20 euro voor betalen!


De vorige shampoo van mij was op en ik had een nieuwe nodig. Ik gebruikte hiervoor de Yes to Carrots shampoo en die was bedoeld voor droog en normaal haar. Deze is voor slap en fijn haar en dat past eigenlijk beter bij mijn type haren. Dit is een natuurlijke shampoo en er zitten geen petroleum, SLS en parabenen in. Ook wordt deze shampoo niet getest op dieren. In de pot zit 500 ml en je betaalt er 8 euro voor. Dit lijkt duur, maar dat valt eigenlijk wel mee.

Marlijns foto's:
Een paar dagen geleden ging ik met mijn moeder naar de Action om schoolspullen te kopen maar ik kocht ook nog een paar andere dingetjes die ik jullie graag wil laten zien. Als eerste kocht ik deze conditioner met kokos. Kokosolie is heel goed voor droog en beschadigd haar en ik zocht al een tijdje naar een goede conditioner. De prijs was 1,35.

Ook kocht ik nog een ander haarproduct namelijk dit haarserum. Het is een spray die ook helpt tegen droog en beschadigd haar. De prijs was 2,50 en hij is van het merk Hegron.



Als laatste kocht ik nog een koptelefoon bij de Action. Ik was al een tijdje op zoek naar een leuke koptelefoon maar ik wou niet zo'n hele grote. Deze is vrij subtiel en aan de zijkanten zitten nog leuke babyblauwe details. Hij kostte 5,95.

Wat vinden jullie van onze aankopen? 

Liefs,
Melisse & Marlijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten