Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

vrijdag 13 september 2013

Update Beplakte Items (Action Glitterenstenen Applicator)

Omdat ik van jullie de vorige keer zoveel complimentjes kreeg over de items die ik beplakt had, leek het me leuk om de andere dingen te laten zien die ik nog meer beplakt heb! Ik heb niet enorm veel tijd gehad de laatste tijd, maar ik heb toch nog wel wat kleine aanpassingen gemaakt op de items! Zo zien ze er wat leuker uit en kun je weer wat langer vooruit met je oude spulletjes :D
Deze riem is zoals je kunt zien al best wel versleten, met deze glitterstenen ziet hij er weer glamorous uit en kan hij nog een poosje verder!

Ook vond ik deze laarsjes wat aan de saaie kant worden! Hier heb ik wat simpele stenen op een rijtje geplakt in mijn favoriete combinatie rosé goud - goud!

En als laatste mijn nieuwe Primark laarsjes! In deze Primark shoplog kun je ze nog live in beeld zien, hoe ze voor de make-over eruit zagen! Ze zijn niet erg veel veranderd, maar ze zijn nu toch iets stoerder voor mijn gevoel. Ik heb deze laarsjes de laatste tijd al erg vaak gedragen en ze lopen erg fijn. Ook zijn ze waterdicht, want de buien van dinsdag hebben ze overleefd! :D

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn gepimpte spullen te zien. Ik vind het heel erg leuk om te doen en zo fleur je je spullen net weer wat op :)

Hebben jullie inmiddels de Action Glitterstenen applicator al binnen? Wat vind je van mijn spullen?

Liefs Melisse

3 opmerkingen: