Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

vrijdag 20 december 2013

Personal update Marlijn

Druk, druk, druk waren de afgelopen weken, daarom een kleine blogpauze van zo'n twee weken. In mijn ogen lijkt het al een eeuwigheid geleden dat ik wat gepost heb. Ook de komende weken worden, ondanks dat het vakantie is, heel druk. Na de kerstvakantie hebben we namelijk toetsweek nummer twee. Maar er speelt nog veel meer in ons leven dus hier een kleine update van wat ik (en vaak ook Melisse) de afgelopen weken gedaan hebben en wat er de komende weken nog komen gaat.

Zuid-Afrika
Met school gaan Melisse en ik allebei naar Zuid-Afrika, 16 februari is onze vertrekdatum. We gaan heel veel leuke dingen doen en daar gaan we jullie zeker van op de hoogte houden en één van die dingen is naar een kinderdagverblijf in de township Kayamandi, een sloppenwijk dus. We zijn nu druk bezig met geld ophalen voor dit kinderdagverblijf om de eigenaresse en de kinderen daar te helpen. We hebben kerststollen verkocht en hebben op twee kerstmarkten gestaan en zaterdag staan we nog een keer op de kerstmarkt in Tubbergen. Hier verkopen we zelfgemaakte kerstfiguurtjes, koekjes en chocolademelk. We hebben nu al meer dan 2000 euro opgehaald! Ik kan niet wachten totdat we naar Zuid-Afrika gaan.
 
CPE
Misschien ken je het, misschien ook niet. Maar ik heb 5 december mijn Cambridge Proficiency Exam gedaan. Dit is een Engels examen vanuit de Cambridge University en wordt wereldwijd door alle universiteiten erkend. De weken voor het examen was het dus oefenen, oefenen en nog meer oefenen omdat het best een pittig examen is. De uitslag van het examen krijg ik 24 januari dus het is nog even spannend!

Profielwerkstuk
Ons profielwerkstuk over beauty, fashion en lifestyle blogs is een werkstuk waar we ook veel tijd aan hebben besteed de afgelopen tijd. Het gaat erg goed en ik ben best trots op wat we nu al hebben. Ik ben zo blij dat we dit onderwerp hebben gekozen, het is hartstikke leuk om aan te werken omdat het onderwerp ons gewoon goed ligt en je er al veel over weet. Ook is deze blog eruit voort gekomen, iets waar we zeker mee doorgaan als we ons profielwerkstuk hebben afgerond.

Dit zijn denk de belangrijkste dingen waar ik me de afgelopen weken mee bezig heb gehouden. De komende weken wordt het vooral leren maar er is ook nog tijd voor leuke dingen zoals mijn verjaardag! 26 december word ik namelijk 18! Ook zijn er natuurlijk nog de kerstdagen, oud en nieuw, mijn vaders verjaardag en we gaan nog een dagje naar Amsterdam. In Amsterdam gaan we naar het vernieuwde Rijksmuseum en ik ben heel benieuwd naar het modegedeelte dat echt heel mooi schijnt te zijn. Over het dagje Amsterdam ga ik denk ik ook nog een artikel schrijven.
Verder komen er nog artikels over winkelen bij de kringloop - waarschijnlijk morgen-, verjaardagcadeautjes en andere aankopen en een outfit! Ook wordt het wel weer een keer tijd voor een filmpje dus daar gaan we ook nog proberen tijd voor vrij te maken.

Liefs,
Marlijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten