Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

vrijdag 27 december 2013

Kerstgala en kerstdagen looks + outfits!!

Hallo hallo hallo,
daar ben ik weer! Na een onmeunig lange pauze, heb ik voor jullie wat leuke foto's van de kerstige feestjes!
Ik ben na het kerstgala geweest en ik heb op eerste en tweede kerstdag twee aparte en verschillende looks gemaakt. Ik ben super tevreden met het resultaat en ik wil dit ook graag met jullie delen!
Kerstgala
Elk jaar is er bij ons kerstgala, een super tof feestje waarbij iedereen zich op en top verkleed en opmaakt!
Ik had na 2 jaar wel weer zin in een nieuw jurkje en al redelijk snel vond ik een prachtig exemplaar op Forever21. Het enigste probleem was dat die echt super strak om je lichaam zit en daarbij alles, maar dan ook álles te zien is. Ik heb er toen lang over zitten te twijfelen, maar uiteindelijk dacht ik: 'ik ga elke dag buikspieroefeningen doen en dan moet het wel goed komen.' Met de gedachte wanneer het niet goed zou komen, scheit aan dat jurkje, ik trek hem gewoon aan! Het is ook eigenlijk helemaal niet erg als je wat kunt zien, show your body! Nu zijn jullie vast wel benieuwd hoe strak die jurk dan wel niet moet zijn! Tatatata
Deze jurk valt precies goed, niet te kort en niet te lang. Het doorschijnende deel aan de zijkant maakt de jurk net iets sexier en de pailletten maken het in het totaal erg opvallend! Ja deze jurk zou en moest hem worden! Ik vind hem echt perfect. Qua sieraden droeg ik zilveren grote ringen, met strass steentjes. Die zijn helaas niet goed te zien op de foto. Ook draag ik een zilver strass armbandje en die heb ik later bij de eerste kerstdag outfit foto nog wel gefotografeerd.
Mijn hakken waren van de Van Haren en simpel zwart met zwarte studs erop, die helaas ook niet goed te zien zijn.
Mijn haar had ik eerst droog geföhnd met mousse en daarna aan de onderkant een slag gegeven naar binnen. Dit lijkt kort werk maar daar ben ik ook zeker een uurtje mee bezig geweest.

Dit is de look die ik maakte. Ik ben helaas vergeten op dat moment foto's te maken van alles dus ik heb op eerste kerstdag de look nagemaakt en wel van alles een foto gemaakt. Kijk dus nog eventjes verder voor een close-up.

Eerste kerstdag
En dit is de outfit geworden, ik heb lang getwijfeld over de keuze van mijn outfit. Uiteindelijk ben ik voor comfortabel gegaan dus geen rokje met panty. (ik haat panty's) Ik vond het leuk om rood te dragen en donkerblauw vond ik wel netjes staan. De combinatie navy-rood is me ook goed bevallen. Een high-waisted broek is toch net wat feestelijker dan een normale en daarom koos ik voor deze half leren broek. 

Het armbandje dat ik ook tijdens het kerstgala droeg. Erg chique vind ik hem! 

Dit is dezelfde look als de look van het kerstgala. Ik koos voor donkerblauw als basis met daarover zilveren glitters. In de crease deed ik een donkerblauwe/grijze kleur en zo werd het in een geheel een mooie donkere look. Ik ben echt super tevreden met dit resultaat. Natuurlijk horen bij kerst red lips!

Met ogen dicht, je kunt hier de zilveren glitters mooi zien. Ook ben ik blij met de winged eyeliner die ik af en toe nog weleens te dik maak! Ik koos expres voor zilver en je kunt het op deze foto niet goed zien, maar ook mijn jukbeenderen, onder het wenkbrauwbot en de binnenste ooghoeken hebben een zilveren highlight gekregen. 

Close-up van mijn ooglook. Je ziet hier de highlight in mijn ooghoek en onder het wenkbrauwbot goed zitten. Alles is glitterig en dat hoort toch ook met kerst?

En tot slot mijn haar. Ik moest werken op eerste kerstdag en daarom deed ik mijn haar in een staart. Een gewone staart vond ik te saai voor kerst dus heb ik mijn haren even gekruld! Dit was binnen 10 minuutjes gebeurd. Snel en simpel . Een roosje erbij en ready to go!

Tweede kerstdag
De tweede kerstdag heb ik overdag weinig gedaan. 's Avonds daarentegen was Marlijn jarig!!! 18 jaar woehoeee. Ik wist dat we gingen stappen dus ik koos weer voor comfortabel met super mooie sleehakken. kuch, maargoed! Ik wilde in plaats van in het zilver nu in het goud gaan. Ik koos daarom voor de bronzen broek met mijn beige blazer, dit zijn allebei warme kleuren die ik heel erg mooi vind. Een leuk zwart blousje eronder en klaar!

Ik koos bij deze outfit voor een subtiele statement ketting. Deze is van de Forever21 en 1 van mijn favorieten. Mooi met bloemetjes en leuke gouden kleuren. 

En dan hier mijn look. Ook deze keer konden de rode lippen niet ontbreken, maar in plaats van zilver is alles nu goudachtig. Ik koos voor een mooie groene ooglook, want die kleuren zo goed bij bruine ogen. Ook gebruikte ik weer groen/gouden glitters. De aangebrachte highlighter was uiteraard ook goud. 

Als basis gebruikte ik een Made to Stay groene kleur van Catrice. Dat is een crème oogschaduw, daarover gebruikte ik een pigment van Gosh en in de arcadeboog gebruikte ik een mooie mosgroen. 

Hier weer een close-up, al moet ik zeggen dat deze foto's met mijn mobiel zijn gemaakt dus de kwaliteit niet al te goed is, kun je hier de groene kleur wel iets beter zien. Ik vind groen altijd heel erg mooi en omdat die kleur bij bruine ogen goed werkt draag ik hem ook vaak! Deze look is misschien dan ook niet heel out of the box, maar ik vond hem geslaagd.

Dit waren mijn looks, kapsels en outfits van kerst 2013. Ik hoop dat jullie ze mooi vonden. Laat mij even weten welke look jullie mooier vonden, de sexy donkerblauwe look of de zwoele groene look? Ook mogen jullie mij laten weten wat jullie van mijn outfits vonden! Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad en alvast een fijne jaarwisseling. 

Voor vragen over de producten of kleren laat ze achter bij de comments !

liefs Melisse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten