Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

dinsdag 31 december 2013

New Year's Eve Tag

Hoi iedereen, op het nippertje maak ik deze New Year's Eve tag nog even. Ik heb nog 15 minuutjes dus ik kijk wel hoever ik met de vragen kom! Ik heb hem overgenomen van een Engels filmpje. De vragen zijn dus in het Engels maar ik ga ervan uit dat iedereen deze wel kan begrijpen! Veel leesplezier.





1. What did you do in 2011 that you'd never done before?
Ik heb de Eiffeltoren bezocht en met Zuid-Afrikanen gepraat. 
2. What countries did you visit?

Alleen Frankrijk dit jaar, in de zomervakantie ben ik naar Terschelling geweest. 
3. What moments from 2013 will remain etched upon your memory?
Deze zomervakantie was echt super geslaagd in Terschelling. Ook zal ik Parijs niet snel vergeten, wat een mooie stad! Verder ben ik echt super blij dat we deze blog zijn gestart in 2013. Ook zal ik de ontmoeting met onze Zuid-Afrikaanse vrienden niet snel vergeten. Al moet de mooiste herinnering, onze reis naar Zuid-Afrika, nog komen! 
4. Where did most of your money go?
Waarschijnlijk aan het uitgaan. Als je elke week uitgaat, gaat je geld er snel doorheen! Hmm
5. What song will always remind you of 2013?
Ik denk Wake Me Up - Avicii, die is namelijk ontelbaar keer gedraaid op Terschelling en hét lied geworden van onze groep!
6. What do you wish you'd done more of?
Misschien meer en eerder slapen. Ik denk dat dit het jaar is geweest dat ik de minste slaap ooit heb gehad en daarmee bedoel ik ongeveer gemiddeld 6,5 uur slaap per nacht. Ik heb zo'n mooie app namelijk Sleepbot die precies meet hoelang je hebt geslapen. Daarin kun je ook je slaaptekorten en -overschotten zien, bij mij was het altijd een tekort, behalve deze week! Yeah :) Ik ga alvast goed in 2014 in! 
7. What do you wish you'd done less of?
Misschien iets minder aan school besteden? Niet dat ik nu alles op school zet, maar ik sta er eigenlijk heel goed voor. Dat is natuurlijk ook super super goed, maar ik denk dat mijn perfectionistische ik af en toe een beetje te bezorgd is over de examens. Met zessen en zevens op je rapport kun je ook wel slagen, het hoeven niet per sé zevens en achten te zijn! 
8. How will you be spending New Year's Eve?
Ik ga zometeen naar de vriend van mijn vriendin, oliebollen eten en wat drinken! 
9. Did you fall in love in 2013? 
Nee.
10. Do you hate anyone now that you didn't hate this time last year?
Haten is zo'n groot woord, dus ik denk van niet. Natuurlijk zijn er mensen die ik niet mag, maar ik weet meestal vanaf het begin al goed wie ik wel en niet mag.
11. What did you want and get?
Da's een goede. Ik heb eigenlijk al heel veel dus als ik iets krijg, is het meestal geld. Misschien zijn het wel de kleren bij Forever21! 
12. What did you want and not get?
Ehm, ik wil zoveel wat buiten mijn budget ligt. 
13. What was your favorite film(s) of this year? 
Ik kijk echt nooit films! Nooit, de enige keer dat ik een film kijk is wanneer ik in de bioscoop zit. Volgens mij heb afgelopen jaar 3 of 4 keer in de bioscoop gezeten, maar We are the Millers was mijn favoriet. 
14. What did you do on your birthday, and how old were you?
Volgens mij moest ik gewoon naar school en trainen, ik werd 17. 
15. Who was the best new person/people you met?
Ik heb veel nieuwe mensen leren kennen dit jaar, ik denk dat ik sommige mensen wel veeel beter heb leren kennen zoals op onze werkweek in Berlijn. 
16. Did you learn anything?
Ik heb veel geleerd op school, maar qua karakter heb ik mezelf denk ik ook ontwikkeld. Ik ben nu zelfverzekerder en begin misschien heeeeel langzaam aan een heel klein beetje volwassen te worden. 
17. Who did you spend Valentines with?
Niemand, altijd alleen hé hahaha
18. Do you live in the same place you did at the beginning of the year?
Ja
19. Did you change your hair?
JA ZEKER! Ik heb 30 cm van mijn haren eraf gedaan voor het goede doel. Ben er nog steeds heel blij mee. 
20. Any weddings in 2013?
Nee nog lange niet van plan
21. Any babies in 2013?
Dat al helemaal niet..
22. Who did you kiss at midnight?
Euh niemand 
23. So overall was it a good year?
Zeker, het was een van mijn leukste jaren. Van je jeugd moet je genieten zeggen ze altijd, dat heb ik zeker gedaan! 
24. Were you naughty or nice?
Beide, gok ik! 
25. What's your New Year's Resolution?
Nog meer genieten van het leven. 

Zo ik heb deze tag ook nog binnen 15 minuutjes kunnen maken!

Bedankt voor het lezen!!

Liefs Melisse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten