Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

zaterdag 6 juli 2013

OOTD: Going out to have fun

Wij hebben een paar dagen terug een groot feest gehad. Namelijk het 5VWO feest. Dit is een groots feest waar iedereen te vinden is die 5VWO heeft gedaan dit jaar op Canisius Almelo. Wij hebben ons daarvoor natuurlijk leuk gekleed en hier zie je onze kleding + accessoires.

Marlijns outfit:






De broek die ik draag vind ik erg leuk en draag ik vaak als we uitgaan, hij valt op en zit comfortabeler dan bijvoorbeeld een rokje. Omdat de broek vrij hoog is kon ik de crop top aan zonder dat je blote huid ziet en dat vind ik wel prettig als ik naar een feest ga en het was ook niet erg warm. De blazer maakte de verder vrij stoere outfit wat zachter en bij een zwart/witte outfit kies ik meestal voor gouden accessoires. Pas wel op als je knuckle rings draagt want op het feest ben ik er helaas twee verloren:(.



Waar komt alles vandaan?
Blazer - H&M
Crop top - Cici different
Broek - H&M
Schoenen - Primark
Ketting- H&M
Ringen- H&M




Melisse's outfit: 

Ik heb de blazer over de peplum top gedragen omdat we naar het feest toe moesten fietsen. Daarna heb ik de blazer uitgedaan. Opzich vond ik het wel een goede combinatie, omdat de peplum top ook wit was. Je kunt nu niet meer heel erg goed zien dat ik een taillebroek draag, maar deze broek maakt je lekker dun omdat hij je buik goed plat drukt haha. Ik vind mijn sleehakken niet zo geweldig maar ik draag ze altijd als ik uitga, omdat je hierdoor langer bent. Dit is wel erg handig aangezien ik erg klein ben!



Ik houd van mijn gouden ringen en deze combineer ik dan ook graag met een gouden ketting. De witte en zwarte ringen passen ook weer erg goed bij de rest van mijn outfit!

Waar komt alles vandaan?
Blazer - H&M
Peplum top - Cici
Taillebroek - Pieces
Sleehakken - Schoenenreus
Ketting - Six
Ringen - Forever21
Knucklerings - H&M

Wat vind jij van onze outfits? Vind je de combinaties leuk? 

Liefs Marlijn en Melisse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten