Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

zondag 20 oktober 2013

Persoonlijke update en nieuws (Melisse)

Hallo allemaal,

allereerst welkom op dit lang verwachte artikel. Ik hoop niet dat jullie afgehaakt zijn vanwege langdurige stilte hier, maar nu het HERFSTVAKANTIE is (hiep hiep hoera), kunnen we voorzichtig zeggen dat we weer tijd beginnen te krijgen om artikelen te maken!! :D We zitten vlak voor onze proefwerkweek (donderdag na de herfstvakantie begint hij) en we hebben de afgelopen weken gekozen om daar onze aandacht aan te besteden. Nu we herfstvakantie hebben, is het natuurlijk niet dat we non-stop gaan leren en voor wat afleiding kunnen we weer gaan posten. Nog een pluspunt is dat we na de proefwerkweek weer zeeën van tijd hebben! :)
Dus bereid je maar weer voor op geweldige artikelen en filmpjes!

Ik wil graag even een persoonlijke update doen, zodat jullie weten hoe het op dit moment gaat in mijn leven!
Het gaat eigenlijk heel erg goed, we hebben nu herfstvakantie en dat is natuurlijk heel erg leuk. Ik ben gisteren naar de Primark geweest en heb daar een aantal dingen gekocht waaronder een Onesie. Ook heb ik wat leuke tops gekocht, maar die zul je later nog wel zien nadat ik mijn shoplog heb gemaakt! En die ga ik maken nadat ik naar jawel Parijs ben geweest:D Ik ga donderdag 24 oktober t/m 27 oktober met mama en mijn zusje naar Parijs. Daar heb ik echt ongelooflijk veel zin in.
Oké alvast een preview van mijn onesie :) hihi panda, ik heb wat met panda's aangezien de plaats waar ik geboren ben een pandaplaats is!

Om nog wat dieper in te gaan op onze drukte: onze proefwerkweek bestaat ongeveer uit een jaar toetsstof van elk vak. Dat is zeker niet niks en we willen graag een goede start maken, vandaar ;) Ook moeten we langzaam aan beginnen met ons profielwerkstuk en dat maakt ook 25% van 1 examenvak uit. Een flinke weging dus, we zijn nu druk bezig met het bedenken van vragen die ons kunnen helpen met ons profielwerkstuk. Die gaan we dan aan beauty/fashion bloggers stellen waarvan we denken dat die ons uit de brand kunnen helpen. Dit is ook een tijdrovende klus, maar we doen dit met erg veel plezier :)

Welke dingen kunnen jullie nu verwachten in de komende paar weken?
Vanwege onze lange afwezigheid vind ik dat jullie wel wat recht hebben om te weten waar wij mee bezig zijn. Marlijn gaat binnenkort een rainbow cake plaatsen die ze samen met haar vriendin en ik wil een battle tussen een Hema wenkbrauwpotlood en oogschaduw voor de wenkbrauwen gaan houden! Ook ga ik maandag 25 cm van haar laten knippen en doneren aan www.haarstichting.nl (aaaahh) Ik ben er heel erg bang voor, maar ik houd me maar bij de gedachte dat mijn haar erg snel groeit.. Natuurlijk komt hier ook een artikel over en een filmpje! Nou genoeg verklapt dacht ik zo.

Ik hoop dat jullie dit artikel handig vonden, ik vond dat jullie er recht op hadden! Alvast bedankt voor het geduld!

Liefs Melisse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten