Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

vrijdag 4 oktober 2013

Fashion week S/S14: de leukste streetstyle looks!

Alle fashion weeks zijn alweer ten einde en ik volg de shows niet op de voet maar er zijn er altijd een paar waar ik naar uitkijk en de mooiste outfits komen wel voorbij op de blogs die ik volg. Omdat ik denk dat niet iedereen zit te wachten op, de vaak ondraagbare, catwalk looks laat ik jullie vandaag de leukste streetstyle looks zien van de afgelopen fashionweeks in New York, London, Milaan en Parijs. Street style is tegenwoordig net zo belangrijk als de show zelf mede door de komst van streetstyle fotografen en fashion bloggers. Misschien dat sommigen het overdreven vinden maar persoonlijk vind ik het erg leuk om te zien hoe iedereen zich opdoft voor fashion week. Ik heb een selectie gemaakt van outfits die mij vooral aanspraken omdat ze naast heel mooi ook vrij draagbaar zijn, zo kun je hier voor jezelf ook inspiratie uit halen.

Deze twee dames zijn voor een totaal witte look gegaan, dit vind ik zelf erg mooi staan. Bij een witte outfit kun je veel opvallende accessoires toevoegen of voor een felle make-up kiezen zonder dat het vloekt bij je outfit. Deze twee hebben hier niet voor gekozen vooral de rechter is vrij subtiel maar de schoenen op het linker plaatje vind ik echt een heel mooi contrast met de lieflijke witte outfit. Ook de rode lip staat er heel mooi bij.

Een hele stoere outfit, de hele outfit zou ik, zonder de laarzen, naar een festival dragen. De laarzen vind ik hier niet zo mooi onder staan.

Bij de H&M zag ik laatst een shirt met allemaal kleine Mickey Mouse hoofdjes erop en hij lijkt heel erg op deze qua print alleen staan hier dan Goofy's op. Ik vind hem in ieder geval hartstikke leuk en gecombineerd met de verder juist hele chique items houdt dit de outfit toch nog vrij speels.

Een simpele maar toch hele leuke outfit. De highwaisted '90s jeans vind ik heel gaaf en gecombineerd met wit en navy is de look heel erg draagbaar.

Een hele fijne, casual outfit. De midi rok is helemaal hip en samen met de sneakers, de losse top en de losse knoet zorgt het voor een nonchalante look. De gele fiets vind ik trouwens ook harstikke gaaf!


 Dit is één van mijn favoriete looks! Hij is heel classy en zo draagbaar! Mijn favoriete combinatie in de winter is een rokje met een trui, dus dat spreekt mij sowieso al aan, maar ook de kleurencombinatie is top. Zwarte enkellaarsjes is ook een persoonlijke favoriet dus deze outfit zie ik mezelf al wel dragen.

 Je zag ze in de modewereld steeds vaker voorbij komen, een tweedelig pak met print. Op straat heb ik er eerlijk gezegd nog niemand mee gezien en daarom is deze look ook niet erg draagbaar. Toch vind ik deze outfit heel leuk, de print is leuk en goed gecombineerd met de zachtroze blouse. Voor de schoenen had ik niet gekozen, maar aan de andere kant passen dit soort combinaties wel bij fashion week.



Een peplum top gecombineerd met een maxi skirt, ik had het nog niet eerder gezien. Ik vind de combinatie best mooi maar wat ik vooral gaaf vond is de print van de maxi skirt, ananassen!


Wauw, wat een prachtige jas. De kleur en het oversized model vind ik echt heel mooi. Zonder de jas was deze outfit vrij basic geweest maar nu ligt het accent op de jas zonder dat de rest te druk wordt.
En dit waren ze al weer, wil je meer street style bekijken kijk dan eens op www.vogue.nl, www.style.com of www.whowhatwear.com. Op de site van Vogue heb ik zelf ook de meeste plaatjes gevonden. Op deze sites kun je ook alle collecties van S/S 14 bekijken mocht je dit leuk vinden!
Wat is jou persoonlijke favoriet? Heb jij iets met fashion week? Waarom wel/niet?
Liefs,
Marlijn 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten